MaxiMondo
Digital Marketing
Fati Fernandes
Annicke Kleve
Cody de Leeuw
Teun Vullings
Bram Dons
Project description
Het beantwoorden van de hoofdvraag:
"Hoe kan je als webshop je onderscheiden in een wereld waarin marketplaces domineren en tegelijkertijd de kosten per acquisitie steeds verder toenemen?"
Welke strategie kies je en hoe zet je dit op?
Context
We hebben gekeken naar hoe MaxiMondo zichzelf kan onderscheiden van de concurrenten. Hier hebben we verschillende onderzoeken voor gedaan en hieruit hebben we verschillende dingen uit kunnen halen.
Het overkoepelende antwoord was het creëren van een nieuwe strategie en het optimaliseren van de website.
Results
- Nieuwe strategie
- Website optimalisatie
- Nieuwe social media strategie
- Steeds blijven testen wat in de smaak valt bij de doelgroep
- etc.
Methodology
Elke 2 weken hadden we een online meeting waarin wij presenteerden wat onze bevindingen waren en waar we tegenaan liepen. Tijdens deze meeting werden onze vragen beantwoord en konden over bepaalde zaken sparren met de opdrachtgever.
About the project group
Communicatie, sport & economie, evenementen, ICT mediadesign
12 weken
-
in groepsverband. we spraken elkaar 4 dagen in de week. We maakten begin van de week een planning met wat er gedaan moest worden.