Zaya Jewellery
Minor Digital Marketing
Client company:Zaya Jewellery
Jochem Snellen
Tigo Jacobs
Mikail Ünlü
Anthony van Acht
Floor Welten
Project description
Het doel vanuit de opdrachtgever was;
Organische vindbaarheid vergroten d.m.v. bijvoorbeeld blogs
Content strategieën, keywords, blogs, meetbaarheid hiervan
Daarnaast hebben wij nog ons verdiept in Neuromarketing en Google Analytics.
Context
Zaya Jewellery is een online sieradenbedrijf die zich richt op hetontwerpen van hoge kwaliteit sieraden voor een betaalbareprijs. Bij Zaya Jewellery is 'woman empowerment' en 'sustainability' erg belangrijk. Zo worden de sieraden gemaaktdoor vrouwen, voor vrouwen. Om de sieraden voor iedereen zo toegankelijk mogelijk te maken biedt Zaya Jewellery gratis verzending, wereldwijd.
Results
Door de SEO optimalisatie is de vindbaarheid en snelheid van de webshop verbeterd. Daarnaast zijn er nieuwe bevindingen opgedaan door A/b testen en neuromarketing principes toe te passen.