Jobcenter Eindhoven - online vindbaarheid en marketingcommunicatie
Minor Digital Marketing
Client company:Jobcenter Eindhoven
Teun Strijbosch
Robbie de Bruijn
Brian Kortlever
Christian Zoran
Daphne Slegers
Gijs Suikerbuik
Julia Thenu
Project description
Jobcenter BV is een arbeidsbemiddelingsbureau die al meer dan 20 jaar bestaat. De laatste jaren neemt de aanwas van werkzoekenden die via de website in het CRM-systeem binnenkomen steeds meer af. De vraag die Jobcenter BV heeft neergelegd is als volgt: Hoe kan Jobcenter BV ervoor zorgen dat er meer werkzoekende, Jobcenter BV inschakelen bij het vinden van een (nieuwe) baan/uitdaging voor 2021 en de toekomst?
Context
Online Vindbaarheid
Results
Tijdens het project zijn er tal van analyses uitgevoerd rondom o.a. SEO en de aanpak van de concurrentie. Aan de hand van de resultaten is de Search Engine Marketing (SEM) geoptimaliseerd en een marketing/contentstrategie uitgewerkt.
About the project group
Wij zijn zeven studenten met allemaal een verschillende achtergrond: Bedrijfsmanagement MKB, SPECO Sportmarketing, International Business, Industrieel Product Ontwerpen en Toegepaste Psychologie. Gedurende 15 weken hebben wij aan dit project gewerkt. Elk groepslid heeft aan de onderdelen meegewerkt die het best aansloten op zijn/haar persoonlijke leerdoelen.